Paylaşmak Güzeldir

21 Haziran 2014 Cumartesi

Fit Kalmanın Püf Noktaları

Fit Bir Vücuda Sahip Olmak,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak İçin Yapılması Gerekenler
Fit Kalmanın Yolları
Fit Kalmanın Püf Noktaları
Fit Kalmanın Yolları,Evde Fit Kalmanın Yolları,Ofiste Fit Kalmanın Yolları,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak İçin Yapılması Gerekenler
Diyet ve egzersizlerle istediğiniz kiloya geldiniz ve fit bir vücuda sahip olduğunuzu düşünüyorsunuz. Ya da daha fit bir vucuda sahip olmak istiyorsunuz ve bunun için yapmanız gerekenler konusunda bilgi sahibi değilsiniz. O halde tam yerindesiniz diyebilirim. Çünkü bu makalemizin konusu Fit kalmanın püf noktaları..Fit kalmanın yolları nelermiş hep birlikte görelim..

Fit Kalmanın Yolları,Evde Fit Kalmanın Yolları,Ofiste Fit Kalmanın Yolları,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak İçin Yapılması Gerekenler

Vücudunuzla İletişim Kurun

Aynanın karşısına geçin ve genel vücut proporsiyonunuzu değerlendirin. Omuz ve kalça yükseklikleri, kafanızın gövdenizin orta hattında bulunup bulunmadığı gibi detaylar kısaca simetri önemlidir. Yoga veya germe yaparken vücudunuzun nasıl çalıştığını anlayın. Bu aktiviteler sırasında vücut sıvılarınızı nasıl harekete geçtiğini öğrenin.

Evde Yapacağınız Egzersizlerle Kaslarınızı Çalıştırın

Basitçe kendi vücut ağırlığınız ile yaptığınız egzersizler daha iyi bir vücuda sahip olmanızı sağlar. Push-up, squat, karın ve sırt kuvvetlenme gibi egzersizleri evde kolaylıkla yapabilirsiniz. Hafta 2 veya 3 olmak üzere 10-20 tekrar ve  3 set olarak egzersizleri yapın.

Kardio Antrenmanını Mutlaka Yapın 

Eğer gerçekten vücudunuzu şekillendirmekte kararlıysanız, egzersiz programınız haftada 3 ila 5 kere, toplamda, 30-60 dakikalık bir aralıkta orta seviyede aerobik egzersiz içermek zorundadır. Bu egzersizler, solunumu hızlandırarak dokulara daha fazla oksijen gitmesini sağlar.  Vücudunuzun yeniden şekillenmesi ve esnekliği için egzersizlerin öncesi ve sonrasında germe işlemi mutlaka yapılmalıdır. Joging, yüzme, bisiklet, tenis veya squash gibi spor aktivitelerini deneyebilirsiniz. .

Sen Ne Yersen Vücudun da Onu Yansıtır

Bu son derece gerçektir.  Eğer hedefiniz sıkı, fit ve mükemmel görünmekse dürüstçe söylemek gerekirse her gün ağzınıza ne koyduğunuzun farkında olmalısınız. Tabi ki kendinizi kontrol altında tutarken egzersizler sırasında ve günlük yaşantınızda size yeterli seviyede enerji sağlayacak yiyecekleri tüketmeniz gereklidir. Fakat etkisi hızlı geçen, fazla vaatlerde bulunan moda diyetlerden kaçınmanızda fayda var. Çünkü vücudun dış görüntüsü kadar içsel durumu da son erece önemlidir. Sağlıklı ve dengeli beslenmek fit kalmanın en önemli kuralıdır.

Vücut tipinizi tanıyıp Ona Göre Kıyafet Seçin

Güzel kıyafetler giymek motivasyon açısındn önemlidir. Kilo aldığınız dönemlerde salaş bol ve sze yakışmayan kıyafetler yerine, vücut tipinize uygun şık kıyafetler giyin.

Vücudunuzun Bir Bütün Olduğunu Unutmayın

Çoğu insan vücudunu bölgelere ayırı ve ona göre yargılar, fakat vücudumuz bir bütündür. Kimi bacaklarını beğenmez, kimi göğüslerini,kimi dudaklarını.. Bu liste uzar gider.. Bedeninizi sadece negatif gördüğünüz tarafları ile değil, bir bütün olarak değerlerin. Vücudunuzun beğendiğiniz kısımlarını ortaya çıkaracak kıyafetler seçin.

Pozitif Olmak Çok Önemlidir

Vücudunuzun nasıl göründüğü daha çok algıyla ilgili bir konudur.  Eğer vücudunuzun iyi olmadığını düşünerek yürüyorsanız vücudunuz ve dış görünüşünüz bunu yansıtır. O yüzden her sabah evden bir gülümseme ile ayrılın ve en iyi tavrınızı takının. Duruşunuz ve tavrınız görünüşünüzü belirler. Yürürken ve ayakta dururken kendinize güvenli bir tavır sergileyin. Vücudunuzun bu şekilde daha farklı göründüğünü sizde çok şaşırarak göreceksiniz.

Kendinizi Şımartarak Ödüllendirin

Vücudu şekle sokmak için en önemli unsurlardan bir tanesi egzersizdri. Eğer siz de günlük egzersiz yapmak konusundaki kararlılığ gösterbiliiyorsanız, keninizi şımartma zamanı gelmiş demektir. Mesela kendinize güzel bir masaj hediye edin. Hem kendinizi hem de vücudunuzu şımartın.Eğer masaj için yeterli zaman ve bütçeniz yok ise, küvetinizi doldurun ve suyun rahatlatıcı etkisinin tadını çıkarın.

Kendinizi Ve Vücudunuzu Kıymetli Görün

Her insanın başka bir genetik yapı, vücut şekli ve ölçüsü ile doğduğunu hatırlayın. Sizin vücudunuz da tıpkı sizin gibi eşsiz.. Siz bunu böyle gördüğünüz sürece insanlarda böyle görecektir.

Tüm Çabalarınızın İlerlemesini Takip Edin

Fit bir vücuda sahip olmaya karar verdiğiniz andan itibaren, öncelikle göğüs bel çevresi ve kalça çevresi ölçülerinizi alıp bir yere not edin. Kilonuzu not alın. İlk halinizin fotoğrafını çekin. Bu süre içinde vücudunuzdaki gelişmeleri takip etmenizi öneririm. Egzersizleri yapma süre ve sayınızı bir yerlere not edin ve her ay karşılaştırın. Bu şekilde ilerlemeyi görüp daha iyi motive olabilirsiniz. Unutmayın verdiğiniz emein karşılığını aldığınız zaman en büyük ödülü de almış olursunuz..
Fit Kalmanın Yolları,Evde Fit Kalmanın Yolları,Ofiste Fit Kalmanın Yolları,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak,Fit Bir Vücuda Sahip Olmak İçin Yapılması Gerekenler
Tepkiler:

0 yorum: