Paylaşmak Güzeldir

2 Nisan 2013 Salı

GENÇ TUTAN YİYECEKLER

Gençlik İksiri Besinler
Genç Kalmanın Sırları
Genç Tutan Yiyecekler
Gençlik İksiri Besinler, Sağlıklı Besinler,Sağlıklı Yiyecekler, Genç Tutan Besinler,Genç Tutan Yiyecekler, Genç Kalmanın Sırları,Patlamış Mısırın Faydaları,Patlamış Mısırın Faydaları Nelerdir
Beslenmek
, sağlılı ve uzun bir yaşam açısından çok önemli bir konu. Beslenmek derken ne bulursan mideye göndermekten bahsetmiyoruz tabiki. Sağlıklı ve düzenli bir beslenmekten bahsediyoruz.

Beslenmenin sağlık açısından olduğu kadar, genç bir görütü açısından da önemli olduğunu biliyor muydunuz? Evet yanlış duymadınız. Genç tutan besinler var. Yapılan bir araştırma sonucunda genç tutan yiyecekler listesi açıklanmış. Bakalım Listede neler var ?
Gençlik İksiri Besinler, Sağlıklı Besinler,Sağlıklı Yiyecekler, Genç Tutan Besinler,Genç Tutan Yiyecekler, Genç Kalmanın Sırları,Patlamış Mısırın Faydaları,Patlamış Mısırın Faydaları Nelerdir
İçerdikleri antioksidanlarla yaşlanmayı önleyen bu yiyecekler, insanı kansere ve kalp hastalıklarına karşı da koruyor.
* Patlamış mısır:  Patlamış Mısırın Faydaları Nelerdir Biliyor musunuz ? Evlerimizde ve sinema salonlarında eğlencelik olarak yediğimiz patlamış mısırın aslında çok iyi bir kanser savaşçısı olduğunu biliyormuydunuz ? Evde yağsız ve tuzsuz olarak patlatacağınız mısır çok iyi bir antioksidan deposu. İçerisinde bol miktarda polifenol mevcut.
* Bal, Pekmez ve Esmer Şeker : Rafine şeker yerine, doğal tatlandırıcılar olarak biline, bal, pekmez ve esmer şeker tüketmek, başta kanser olmak üzere, pek çok hastalığın ekerte edilmesine yardımcı olur. Üstelik, doğal tatlandırıcılar, yüksek oranta antioksidan içerir.
* Yumurta: İçinde bulunan lutein maddesi, yaşa bağlı göz bozukluğundan korur. Üstelik yumurtada bulunan lutein maddesi, diğer besinlerde bulunan luteine göre, çok daha hızlı ve iyi emilir.
* Fasulye: Fasulye türlerinin tamamında fitokimyasal adı verilen bitki özleri bulunur. Fitokimyasalların vücuda zarar veren serbest radikalleri yok etmekte oldukça etkili ve faydalı olduğu tespit edilmiştir.
* Yoğurt: Doğal mucize olarak adlandırılan yoğurdun günde 1 kase tüketilmesi, vücuda alınan diğer antioksidanların görevini, çok daha iyi yapmasını sağlıyor. Kalp krizi, kanser hastalıkları, kronik hastalıklara yakalanma riskini en minimum seviyeye indiriyor.
* Tam tahıllı makarna: Normal makarnaya oranla 3 kat daha fazla antioksidan içeren tam tahıllı makarna kolesterolü düşürerek, kalp krizi riskini azaltıyor.
* Kanola yağı: Alfa tokorel isminde bir antioksidan maddeden bol miktarda içeren kanola yağı, kötü kolesterolü düşürüyor. Bu da kalp damar sağlığını korumak açısından oldukça önemli bir konu.
Organik süt: Katkısız doğal sütün içerisinde lutein, beta karoten ve E vitamini bulunmaktadır. Üstelik bu oranlar normal sütte bulunan miktarlardan %40 daha fazla.
Gençlik İksiri Besinler, Sağlıklı Besinler,Sağlıklı Yiyecekler, Genç Tutan Besinler,Genç Tutan Yiyecekler, Genç Kalmanın Sırları,Patlamış Mısırın Faydaları,Patlamış Mısırın Faydaları Nelerdir
Tepkiler:

0 yorum: