Paylaşmak Güzeldir

22 Aralık 2012 Cumartesi

MUTLAKA TÜKETİLMESİ GEREKEN GIDALAR

Yenmesi Gereken Besinler
Mutlaka Tüketilmesi Gereken Gıdalar
Mutlaka Tüketilmesi Gereken Gıdalar
Yenmesi Gereken Besinler,Mutlaka Yenmesi Gereken Yiyecekler, En sağlıklı Besinler, En Sağlıklı Besinler Nelerdir
Hep sağlıklı beslenmekten bahsediyoruz. Sağlıklı beslenme sırasında en sağlıklı besinler nelerdir pek çoğumuzun fikri yok. Sağlıklı beslenmek sadece organik sebze ve meyveden ibaret değil. Sağlıklı beslenmek için, öncelikle, sağlığımızı gerçekten de tehdit eden, kilo aldıran ve bizlere zarar veren besinleri evimizden de kendimizden de uzak tutmak gerekiyor. Eve almadığımız bir şeye çok çabuk ulaşma imkanımız olmaz. En azından evde..
Onun dışında, Mutlaka Tüketilmesi Gereken Gıdalar mutfağımızın baş köşesinde yer almalı.. Peki Yenmesi gereken besinler neler ? Hep birlikte görelim..
Yenmesi Gereken Besinler,Mutlaka Yenmesi Gereken Yiyecekler,En sağlıklı Besinler, En Sağlıklı Besinler Nelerdir
Baharatlar : Yemkelerimizin lezzetine lezzet katan baharatlar, sağlık açısından son derece faydalı ve mutlaka tüketilmesi gerekli..
Fasulye : Önemli bir protein kaynağı olan fusulye, mutfağımızın baş köşesinde olması gereken baş besin.. Fasulyeyi yemek olarak sevmiyorsanız, salata, meze ve çorbalarda değerlendirebilirsiniz.
Ton Balığı : Son derece faydalı olan ton balığı, buz dolabınızda mutlaka ve mutlaka bulunması gerekli bir diğer besin.. Özellikle salata ve makarnaların yanında harika olur.. Siz ne dersiniz ?
Tam Tahıllı Ürünler ; Tam tahılı makarna, bulgur ve Kahverengi pirinç de evnizde mutlaka bulunmalı.. Salatalarda ve protrein içeren diğer besinlerin yanında tam tahıllı yiyecekleri de yiyererek, uzun süre tok kalmanızı sağlayabilirsiniz.
Sebze ve Meyve : Hayatın ve sağlıklı bir yaşamın olmazsa olmazı ikili.. Sebze ve meyveler.. Taze olması ve doğru saklanmış olması kaydıyla tüm meyve ve sebzeleri rahatlıkla tüketebilirsiniz.. Mevsiminde tüketmeye özen gösterin..
Çerezler : Lif mineral ve vitamin açısında zengin olan çerezleri tüketmek, sağlığınıza ekstra katkıda bulunmanızı sağlar. Kuru kayısı, ceviz, fındık gibi çerzeler, en sağlıklı atıştırmalıklardır. Fakat dozu iyi ayarlamanızda fayda var..
Süt ve Süt Ürünleri : Vücudun ihtiyacı olan kalsiyumu karşıladığı gibi formda kalmanıza da yardımcı olan süt ve süt ürünlerinin, az yağlı olanları tercih edilmelidir.
Elma Sirkesi, pirinç sirkesi, şarap ve balzamik sirke: Soslarda ve farklı tatlar meydana getirmekte kullanılan bu üürnler, sağlık açısından da oldukça fayda sağlar. 
Yenmesi Gereken Besinler,Mutlaka Yenmesi Gereken Yiyecekler,En sağlıklı Besinler, En Sağlıklı Besinler Nelerdir
Tepkiler:

0 yorum: