Paylaşmak Güzeldir

4 Mayıs 2011 Çarşamba

AĞLAYA AĞLAYA METE


Ağlaya Ağlaya Mete
Ağlaya Ağlaya,Ağlaya Ağlaya Sözleri,ağlaya ağlaya Şarkı Sözleri,Ağlaya ağlaya Mete,Ağalaya ağlaya Senden Vazgeçiyorum,Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş
Öyle Bir Geçer Zamanki Dizisinde, Metenin Plak yaparken Söylediği Ağlaya ağlaya Şarkısı, oldukça beğenildi. Sizler İçin Ağlaya ağlaya Şarkısının sözlerini Yayınlamak İstiyoruz.
Ağlaya Ağlaya-Ağlaya Ağlaya Sözleri-ağlaya ağlaya Şarkı Sözleri
Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş
Sevenler ayrılmaz diyordun ne oldu
Bırakıp da gittin beni bir başıma
Ağlayan şu yorgun gözlerim seni özler
Seviyorum diyerek bırakıp da gidenler
Geride kalanları hiç mi hiç düşünmezler
Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş
Sevenler ayrılmaz diyordun ne oldu
Bırakıp da gittin beni bir başıma
Ağlayan şu yorgun gözlerim seni özler
Seviyorum diyerek bırakıp da gidenler
Geride kalanları hiç mi hiç düşünmezler
Söz Müzik: Oğuz Irmak
Düzenleme: Fuat Güney
Ağlaya Ağlaya,Ağlaya Ağlaya Sözleri,ağlaya ağlaya Şarkı Sözleri,Ağlaya ağlaya Mete,Ağalaya ağlaya Senden Vazgeçiyorum,Ağlaya ağlaya kalmadı gözlerimde yaş
Tepkiler:

0 yorum: