Paylaşmak Güzeldir

19 Nisan 2011 Salı

ASTROLOG ŞENAY YANGEL BURÇLAR

Astrolog Şenay Yangel Burçlar

Astrolog Şenay Yangel,Astrolog Şenay Yangel Burç Yorumları,Astrolog Şenay,Astrolog Şenay Yangel Astrolog,Şenay Yangel quantum,Şenay Yangel Kuantum Cümleleri
Ebruli programına konuk olarak katılan Astrolog Şenay Yangel, Burçlar hakkında önemli bilgiler verdi. Özellikle Kuantum(quantum) cümleleri konusunda izleyenleri bilgilendiren Şenay Yangel, her burcun kendine ait, Kuantum cümlesi olduğunu anlattı.
Peki Kuantum Cümleleri Ne İşe Yarar ?
Kuantum cümleleri, Yıl boyunca karşılaşacakları negatif enerjiyi pozitife cevirebilmek için her gün pozitif bir şekilde içten gelerek ruh ve enerjinin birleştirilerek, aynı ses tonuyla bir ay iki ay bıkmadan usanmadan söylenilmesi sonucunda , alt bilinçlerin temizlenerek, üst bilinçlerle ortak hareket etmesini ve hayatın olumlu yönde değişmesini sağlar.Fakat Kuantum cümleleri içten gelerek söylenmelidir. Eğer İçinizden gelerek söylemiyorsanız, kuantum cümleleri kurmayın.
Burçlara Göre Kuantum Cümleleri,Burcunun Kuantum Cümlesi
Yengeç Burcu :Hür ve uyumlu bir yaşama merhaba diyorum,
Aslan Burcu :Hayatımın en güzel dönemine en sağlıklı en bereketli dönemine hoş geldin diyorum.
Başak Burcu :Geçmişi afediyorum ve serbert bırakıyorum, yenilenen değişime hoş geldin diyorum.
Terazi Burcu :Hayatımdaki her şeyi çok seviyorum, aşka merhaba diyorum.
Akrep Burcu :Her zamankinden daha güçlü, kararlı ve cesur bir yolda ilerliyorum.
Yay Burcu :Dünyanın tüm güzelliklerinden bir parça almaya kendime söz veriyorum.
Oğlak Burcu : Her zamankinden daha rahat ,daha sakin ve sevgi doluyum…
Kova Burcu :Bu güne kadar isteyipte başaramadığım her ne varsa bu günden sonra her şeyi sevgiyle kucaklayarak başarmaya kendime söz veriyorum
Balık burcu : Sezgilerim benim ilahi rehberimdir.
Astrolog Şenay Yangel Kuantum Cümleleri, Astrolog Şenay Yangel,Astrolog Şenay Yangel Burç Yorumları, Astrolog Şenay,Astrolog Şenay Yangel Astrolog,Şenay Yangel quantum,Şenay Yangel Kuantum Cümleleri

Tepkiler:

0 yorum: