Paylaşmak Güzeldir

3 Şubat 2011 Perşembe

YOK BÖYLE DANS İPTAL Mİ EDİLDİ ?


Yok Böye Dans İptal mi Edildi ?
Yok Böyle Dans Defne Joy Öldü,Defne Joy Öldü yarışma Bittimi,Defne Joy Fosterin Ölümü Üzerine Yapılan Yorumlar,defne joy foster ın ölümü ardından,yok böyle dans bitecek mi,defne joy foster yok böyle dans ekibinin yorumları
Yok Böyle Dans Yarışmacılarından Defne Joy Fosterin Bu sabaha karşı Ani ölümü, Tüm türkiyede Şok etkisi Yarattı.
Defne Joyun Ölümü İle Birlikte, Tüm Sevenleri ve Yok Böyle Dans Ekibi, derin Bir acı ile sarsıldı. Show TV ve Acun Ilıcalının Ortak Kararı ile, Yok Böyle Dans Yarışması İptal Edildi.
Defne Joy Fosterin Ölümü Üzerine Yapılan Yorumlar
Acun Ilıcalı
Yok Böyle Dans adlı yarışmada beraber oldukları süre boyunca Defne Joy Fosterin kendisine hep destek olduğunu dile getiren Ilıcalı, şunları kaydetti: “Böylesine iyi niyetli bir insanın, bu kadar genç bir yaşta aramızdan ayrılması bana ve bütün Acunmedya ailesine büyük bir acı verdi. Defne’ye Allah’tan rahmet, kederli ailesine başsağlığı diliyorum. Böyle bir acı yaşarken hafta sonu hiçbir şekilde program yayını yapmamız söz konusu bile olamaz. Bu haftasonu ‘Yok Böyle Dans’ ve ‘Yetenek Sizsiniz Türkiye’ yayınları olmayacaktır.
Tan Sağtürk
Biraz önce doktorunun açıklamasını okudum. Biz yıllardır bu işin içindeyiz. 30 yıldır ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyoruz. Bu durumun dansla ilgili olduğunu düşünmüyorum.
Herkes şok içinde. Hepimiz için aileden birisi gitti. Biraz sonra toplanacağız zaten. Böyle günlerde bir arada olmak gerekiyor. Çok üzgünüm.
Nilgün Belgün
Çok acı bir günümdeyim. Hala şoktayım. Defne çok iyi kalpli bir kadındı. Gerçekten, o görüntünün altında naif bir kız vardı. Yakından tanıdığınızda çok farklı olduğunu görüyorsunuz insanların. Onu yakından tanıyınca bin kat daha çok sevdim. Yarışmada ben elenirken ikimiz kalmıştık. Boynuma sıkı sıkı sarılıp söylesene sana gelen SMS’ler bana da gelsin dedi. O kadar sahici bir kızdı. Ailemden birini kaybetmiş gibiyim. Çok üzgünüm.
Show Tv
Acun Ilıcalı Yetenek sizsiniz Türkiye programının 5 Şubatta, yok Böyle Dans programının 6 Şubatta yayınlanmayacağını söylemişti. ama, Show TV ile birlikte aldıkları bir karar sonrasında ,Yok Böyle Dans yarışmasını tamamen yayından kaldırıldığı duyruldu. Show TV tarafından da Defne Joya Allahtan Rahmet, yakınlarına ve sevenlerine baş sağlığı dilekleri iletildi.
EBRU ŞALLI: Kalbi yüreği çok güzeldi.Toprağı bol olsun, hala inanamıyorum şaşkınım icon sad DEFNE JOYUN ÖLÜMÜ ÜZERİNE SANATÇILARIN YORUMLARI
ECE ERKEN:Ne kadar acı…bu genç yaşta ölümler…Allah ailesine sabır versin…hayat ne kadar basit aslında…yaşıyorsun ansızın gidiyorsun..
ELİF GÜVENDİK: Offffff tüylerim diken diken moralim sıfır dünya tatlısı bir oğul,eşi ,ailesi… Allah sabırlar versin çok zor çokkk..
GİZEM ÖZDİLLİ: Çok üzüldüm çok.. bu nasıl bir kader genç anne…
LEVENT ÜZÜMCÜ: Sanırım beyaz camdakiler gerçekten hiç ölmeyecekmiş gibi geliyor insana. O enerjiyi toprak nasıl hazmedecek bilemiyorum…
MESUT YAR: Günaydın(!) Defne Joy ölmüş. Hakikaten üzüldüm. Sıkı bir dost, zararsız bir insandı. Nur içinde yatsın…
NEDİM SABAN: Hani sabahlar neşeli başlayacaktı? Bu bir şaka olmalı!
PETEK DİNÇÖZ: 33 yaşında etrafına neşe saçan Defne’nin ölüm haberine inanamıyorum. Çok üzüldüm…
RAHŞAN GÜLŞAN: Acun’un da en küçük bir bilgisi yok neden olduğuna dair. O sürekli “bebeği bir yaşındaydı” deyip duruyor kontrolsüzce…
REYHAN KARACA: Bebeciği vardı,dünya güzeli bir annesi vardı.Allah anacığına sabır versin.çok severdim çok özeldi benim için çok.
YUNUS GÜNCE: Defne Joy depremi. Ölmüş . Çok….ne diyim…sarsıldım. Boş bakıyorum şu an.Bom boş!
İNCİ TÜKAY: Hepimizin başı sağolsun. Çok üzülüyorum. Şok geçiriyorum. Daha dün akşam üzeri Nişantaşı'nda gördüm Defne'yi. 4 yıl kadar gecemiz gündüzümüz birlikte geçti. Gerçekten çok mutluydu. Bana bir sır verdi dün. Survivor'a katılacağım dedi. Çok eğleniyorum bu programlarda dedi. Her zaman yaşam enerjisiyle dolu bir kızdı. Dün gördüğümde yanında kocası da vardı. Bak bu dans yarışması beni ne yaptı dedi. Çok espriliydi. Mutluydu, çok mutluydu, çok neşeliydi. Bir anne olarak hakikaten çok üzgünüm. Defne'nin annesine de sabır diliyorum. Dün eşiyle el elelerdi Nişantaşı'nda. Sabahın erken saatlerinde öğrendim. Çok üzgünüm.
Yok Böyle Dans Defne Joy Öldü,Defne Joy Öldü yarışma Bittimi,Defne Joy Fosterin Ölümü Üzerine Yapılan Yorumlar,defne joy foster ın ölümü ardından,yok böyle dans bitecek mi,defne joy foster yok böyle dans ekibinin yorumları
Tepkiler:

0 yorum: