Paylaşmak Güzeldir

3 Şubat 2011 Perşembe

DR AHMET MARANKİ ASTIM İÇİN BİTKİSEL TARİF

Dr Ahmet Maranki Astım Tedavisi
Ahmet Maranki Astım,Astım İçin Şifalı Bitkiler,Bitkisel Astım Tedavisi, Ahmet Maranki Astım İlacı,Astım İçin Bitkisel Kür,Ahmet Maranki Astım İçin Bitkisel Kür
3 Şubat 2011 tarihinde Sabahın Sedası Programına konuk olarak katılan Ahmet Maranki Astım hastalarına şifa olacak bitkisel astım ilacı tarifi verdi.
Dr Ahmet Maranki Asım İlacı Gerekli Malzemeler

* Keçi boynuzu (harnup ) pekmezi,
* Tahin,
* hibiskus,
* Zencefil,
* Zerdeçal,
* Karabiber,
Dr Ahmet Maranki Astım İlacı hazırlanışı ve Kullanım Şekli
:
Harnup pekmezinin içine, diğer malzemelerin tamamını karıştırın. Sabah, öğlen akşam 1 er kaşık tüketin.
Dr Ahmet Maranki Astım Tedavisi,
Ahmet Maranki Astım,Astım İçin Şifalı Bitkiler,Bitkisel Astım Tedavisi,Ahmet Maranki Astım İlacı,Astım İçin Bitkisel Kür,Ahmet Maranki Astım İçin Bitkisel Kür,Dr Ahmet Maranki Astım İlacı
Tepkiler:

0 yorum: