Paylaşmak Güzeldir

21 Ağustos 2009 Cuma

SAĞLIKLI KİLO VERMEK İSTEYENLERE BAL DİYETİ

Bu güne kadar pek de duyulmamış bir diyet yöntemi olan, bal diyeti, sağlıklı kilo vermek isteyen okurlarımız için, ideal bir diyet olacak. Balın kilo aldırdığı düşünülse de, bu yanlış bir inanıştır. Bal, glikoz ve meyve şekerinden meydana gelen bir besindir. Kilo almaya sebep olan sakaroz maddesinin, %5 ini içeren bal, glikoz ve meyve şekerinin, direkt olarak vücuda alınması nedeniyle, kolayca tolore edilir ve yağa dönüşmez. Gelelim, diyet programımıza;
Kahvaltı:
Ekmek ya da un yemeği, sonra 1 bardak süt veya yoğurt, kahvaltı sonunda 1 elma.
Öğle yemeği:
Sebze, az miktarda et veya ekmek ve sebze (et ve ekmeği birlikte yemeyin!)
Ara Öğün (16.00) :
1 bardak yoğurt
Akşam yemeği: Az miktarda sebze ve bir bardak ballı su (bir bardak suya bir yada iki kaşık kestane balıkonularak tüketilmeli.)
Gördüğünüz gibi, diyetimiz çok kolay ve faydalı.
Tepkiler:

0 yorum: