Paylaşmak Güzeldir

27 Mayıs 2009 Çarşamba

DR ENDER SARAÇTAN GERGİNLİK VE STRES İÇİN DİYET ÖNERİSİ

Dr Ender Saraç, strese karşı savaşmak için, düzenli ve dengeli bir beslenme şeklinin olması gerektiğini söylüyor. Bu sayade, gerkli besinleri ve enerjiyi almanın yanısıra, fazla kilolar için de, önlem almış olacaksınız. Stres ve gerginlikten kurtulmak için, Ender Saraçın önermiş olduğu diyet menümüz, aşağıda verilmiştir.

SABAH :
* Bol Tahıllı kahvaltı.
* Müsli (Yulaf ezmesi, buğday, elma kurusu, fındık, ceviz, badem, keton tohumu, mısır gevreği)
ılık süt, Verilen tüm malzemeleri karıştırıp, müsli olarak tüketin. İsteğe göre müslininin içerisine tarçın katılabilir.
ARA :
* Elma kompostosu (Az şekerli)
ÖĞLEN :
* Bol yeşil salata (Salataya fesleğen, nane katılabilir.)
* Orta büyüklükte beyaz et veya yoğurt, peynir veya omlet.
ARA :
1 bardak ayran. 1-2 saat sonra meyve veya komposto (Çok az şekerli)
AKŞAM :
* Karbonhidrat (Makarna, pirinç)
* Sulu yeşil sebze
* Bakliyat (Mercimek, fasulye, nohut, soya)
* Yemeklere zencefil katılabilir.
* Akşam yemeğinden sonra, taze meyve, üç-dört adet badem, üç-dört adet fındık yemeli.
Gün içinde, 2-3 fincan rezene çayı, ılık veya sıcak olarak tüketilmelidir.

Tepkiler:

0 yorum: