HERBALİST ÖMER COŞKUN

23 Şubat 2009 Pazartesi

Herbalist Ömer Coşkundan, Pek çok derde deva, bitkisel öneriler ;
DEPRESYONA : Lavanta Kediotu, Civanperçemi, Hayıt tohumu, Bamya tohumu ( Kahve gibi çekilip içilir.), Aslan Pençesi

TROİDE : Kereviz tohumu (Günde 1 çay kaşığı) ve dereotu
KABIZLIK VE DEMİR EKSİKLİĞİ ANEMİSİNE : Buğday özü (Günde 2 kaşık yenilmelidir.)
ALLERJİK HASTALIKLARA : Üzerlik tohumu,
VÜCUT DİRENCİNİ ARTIRMAYA : Zederçal ve köri (Her yemeğe katılmak suretiyle kullanılır.)
REFLÜ : Havlıcan, Kırkkilitotu, çiğ patates,
STRES VE DAMAR TIKANIKLIĞINA : Oğulotu, kediotu kökü, şerbetçi otu
KARIN ŞİŞLİĞİNE : Rezene Çayı
BEYİN TÜMÖRÜNE : Biberiye
KANSERE : Zerdeçal
SEDEF HASTALIĞINA : Ardıç Katranı yağı, Şahtere çayı ve oğulotu,

19 yorum:

Adsız dedi ki...

sayın hocam şifalı bitki için ilçemize bir bayilik açmak istiyoruz bize yardımcı olurmusunuzsizinle nasıl irtibata geçeriz biz inegöl de ikamet ediyoruz burada bize bayilik verirseniz memnun oluruz saygılar

isa dedi ki...

hocam eşim 34 yaşında lupus hastası 2008 yılında teşhis kondu halen klorokın,azotoprin,prednol gibi ilaçları kullanıyor yeni ramotoid artirid başlangıcı teşhisi kondu rahatsızlıgın atak dönemlerinde çok rahatsızlık veriyor (eklemlerde tutulmalar)gibi
bu konuda ne önerirsiniz
mutlaka bilgilendiriniz
saygılarımla...

Adsız dedi ki...

hocam burnumun içinde yara var uzun zamandır geçmiyor profesöre göstwrdim bişey yok geçer dedi. bitkisel bir çözümü vasr mı

Adsız dedi ki...

sayın hocam basur hastası babam bu hastalıga kesin çözümünüz varmı sıze nasıl ulaşabiliriz bizi bilgilenndirmenizi rica ediyoz

Adsız dedi ki...

sayın hocam basur hastası babam bu hastalıga kesin çözümünüz varmı sıze nasıl ulaşabiliriz bizi bilgilenndirmenizi rica ediyoz

trkcn dedi ki...

hocam ben lupus hastasıyım ve reyna hastasıyım ellerde uyuşma şişme ve ayaklarda şişme oluyor benim için ne önerirsiniz lütfen yardımcı olurmusunuz saygılarımla allaha emanet olun

Adsız dedi ki...

sayın hocam 5 yıldır vücdumun her yerinde alerji var. doktora gidiyorum tanı koyamadılar.bide belimde,boynumda çok ağrı var.hiç uyuyamıyorum.yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

çok sivilcem var

sule dedi ki...

slm. ben kornea naklı oldum.
ama astigmatım artı. ne onerırsınız..

sule dedi ki...

slm... ben kornea naklı oldum 9 ay once..ama suan astığmatım artmıs ne onerırsınız..

sule dedi ki...

slm.
ben 9 ay once kornea naklı oldum.
ama astıgmatım artmıs ne onerırsınız..

asuman dedi ki...

hocam ben 26 yasındayım ve 10 aylıkk bebegım var emzırıyorum . 21 gunluk dıyetınızı uygulayabılırım kılo verımınde olusan gobek ve dıger sarkmalar ıcın ne kullanabılırım bu bıtkılere nasıl ulasabılıırm ben ıstanbul bayrampasada oturuyorum.

Adsız dedi ki...

mrb hocam cok aradım ama sıze ülaşamadım benım sorunum 4 yılık evlıyım cocugum olmuyor doktorlar kıbrısta bunun tedavısı var dedı ne olur bana yardımcı olun cocuk cok ıstıyoruz tşk

fernur yağız dedi ki...

ellerde,dudaklarda,ayaklarda hücre ölmesi mevcut güneşten yandı ve şişti bununla ilgili tedavi bilgisinde bulunursanır msn adresine yollarsanız seviniriz şimdiden tşkrlr.

Adsız dedi ki...

sayın hocam ben 35 yaşındayım kedimi bildim bileli çok halsizlik var çok doktora gittim bütün tahliller normal doktorlar bir şey yok diyor bilgilendirirseniz sevinirim saygılarımla

Adsız dedi ki...

iyiakşamlar benim beş yaşında bir kızım var gözyaşı kanalları tıkalı doktorların bir takım uygulamalarını yaptık açılmadı tek çözüm ameliyat diyorlar ama biz yaptırmak istemiyoruz bize önere bileceginiz şifalı bitkileriniz varsa önerirseniz çok seviniriz şimdiden teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

merhaba. vajenada mantar sorunum var. yaklaşık bir yıldır aralıklarla sürekli oluyor. çok doktora gittim çokk ilaç kullandım eşimde kullandı ama hala oluyor. çok muzdaribim kesin bi çözümü varsa lütfen bana yardımcı olun. çok büyük bi hayır yapmış olursunuz

Adsız dedi ki...

bu kaçıncı yazışım bilmiyorum ama sistem bi türlü kaydımı kabul etmiyor. vajenada mantar sorunum var herşeye dikkat ediyorum ama ve sürekli oluyor etkili bi çözü sunarsanız çok memnun olurum çok muzdaribim

akif dedi ki...

selamunaleyküm sayın hocam 6 yaşında bir kızım var 2 yaşında outura bildi şuan ise desteksiz yürüyemiyor bir rehabilitasyon merkezinde fizik tedavi almakta ve aynı zamandada konuşamıyor
6 yaşında olmasına rağmen 5 kez cerrahi operasyon oldu ve ben bunları siz sayın hocama tek tek yazayım göz, kulak,2 kez idrar yollarına kateter takıldı ve son ise 5 operasyonda böbrek taşı alındı (7adet sol böbrekten)taşı alındı ve hocam elleri sürekli soğuk ateşlendiğinde ise elleri morarmakta ayrıca hocam işitme kaybıda var sizden ricam hocam kızımın bu sorunlarını gidermemizde ne gibi yardımcı ola bilirsiniz şimdiden çok teşekkür ederim.

Bunları Okudunuz mu ?