Paylaşmak Güzeldir

22 Ocak 2009 Perşembe

İKBAL GÜRPINAR SOĞAN SUYU FORMÜLÜ

İkbal Gürpınardan, kolayca uygulanabilir, etkili ve aç kalmayo gerektirmeyen bir zayıflama tarifi geldi.
GEREKLİ MALZEMELER :
* 4-5 adet kurusoğan
* 2,5 lt su
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Soğanların kabuklarını soyup, elinizle kırdıktan sonra düdüklüde 10 dak kaynatın. Ilıkdıktan sonra süzün. Gün içinde hazırlamış olduğunuz soğan suyunu için. 20 gün kullandıktan sonra, 20 gün ara verin. 20 daha kullanın. Eğer sade olarak içemezseniz, içine bal ve limon katarak da içebilirsiniz.
Tepkiler:

17 yorum:

ece dedi ki...

sivilceler


için ne yapmalıyım İKBAL ABLA NELURSU YARDIM ET

aysun dedi ki...

ya gribim ne yapmam gerkiyo

aysun dedi ki...

ya gribim iyileşmek için ne yapmammı önerirsiniz

büşra dedi ki...

selam ikbal abla hocamıza 2 sorum olucak BİRİNCİSİ;benim yengemde migren var bu yüzden çok başı ağrıyor bu ağrıların geçmesi için bitkilerden bir ilaç önerirmisiniz
İKİNCİSİ;babannemde kemik erimesi var doktorlar günden güne daha da çok ağrıalrı artıyor bunun için ne yapmalıyız ?

hanife dedi ki...

selam ikbal abla babannem idrarını tutamıyor bunun için ne önerirsiniz.

Adsız dedi ki...

selam ikbal abla ben yozgattan hilal bende intap var bunun için hertürlü ilaç kullandım ama geçmedi bunun için ne tavsiye edersiniz ömer hocam

Kübra dedi ki...

merhaba ikbal ablacım, ablamın gözünde keratakonus war sürekli ilerlediğini söylüyor doktor. ama ultraviole yapmama kararı aldı doktor ne yapmalı? birde benim göğsümde kitle wardı 8 ay önce o kitleyi aldırdım ama göğsümdeki ağrı hiç geçmedi bazen çok aşırı ağrı yaptığıda oluyo doktora sordum senin göğüs yapın böyle dedi ağrılı bir göğüs yapın war dedi ne yapmalıyım?? nolurr ablacım cvp?

gülkız dedi ki...

ikbal merhaba programızınızı ve sizi çok seviyorum,çok tatlı birisiniz inşallah herşey gönlünüzce olur.derdim ağrılarım doktorlara gidiyorum hiç ilgi yok.10 yıl önce trafik kazası geçirdim belim 3 yerden krıldı.kemik erimesi ve asırı kirecleme var iki büklüm oldum.az yol yürüsem tıkanıp kalıyorum ağrı tedavisi bile sonuç vermedi.lütfen bana yardım edin ağrım çok fazla.bir çare bulun bana.bitki ilacını almaya imkanım yok fazla.

gülkız demir dedi ki...

merhaba,bende aşırı derecede belimde kireçlenme ve kemik erimesi var,ve hergecen gün belim eğiliyor.ağrıdan hiç uyku uyyamıyorum ilaçlarda fazla fayda vermiyor.hergecen gün ağrım artıyor.şifalı bitkilerden bahsettiniz benim derdime derman olun lütfen.ağrılarımdan kurtarın beni.

Adsız dedi ki...

ablammmm lütfen banada yardım edin benim el terleme sorumum var sosyal hayatımı çok fazla etkliyorsınav kağıtlarım bile sırılsıklam oluyor nolur bana bitkisel ilaçlardan ne önerirsiniz lütfennnn ikbal hanımmmmm yalvarırım okuyun mailimi lütfen artık tek çarem sizsiniz

Adsız dedi ki...

ablam benim el terleme sorunum var bu sorunum günlük yaşantımı çok etkiliyor

semisamet dedi ki...

İkbal hanım bel daralması ve bacaklardaki uyuşmalara ne önerirsiniz? AÇİL YARDIM LÜTFEN...

Hanım dedi ki...

merhaba ilkbal hanım.Ben malatya'dan Hanım. Benim guatr'ım baya büyük. Daha önce iki defa amilyat oldugum halde hala büyük tekrar amilyat olmam riskli.Ayrıca lupus hastasıyım.Acaba bana ne önerirsiniz? Ney yapmalıyım.Hangi bitkileri önerirsiniz.?

Adsız dedi ki...

sevgılı ıkbal abla ben ayse 31 yasındayım 160 boyum var kılom cok fazla dıyet yapıyorum ama zayıflayamıyorumhatta enson eczaneden exzodex dıye bır ılac aldım o bıle bırsey yapmdı ve cok hızlı kılo alıyorum sureklı yemek yeme ıhtıyacı duyuyorum bunun ıcınde dr raneks dıye bır ılac verdı ama oda bos anlıycagın zayıflamak ıstıyorum ne olur bana allah rızası ıcın yardım et.allah senden razı olsun.dr omer beyıon soyledıklerınıde aklımda tutamıyorum.yalvarırım yardım et neolur

AYŞE ASLANKURT dedi ki...

İKBAL HANIM KIZIMIN SOL GÖZÜNDE TEMBELLİK VAR.DR. ÖMER BEYDEN BİTKİSEL ÇÖZÜM BULMASINI RİCA EDİYORUM..

Adsız dedi ki...

ya ben zayıflamak istiyorum ne yapmalıyım

Adsız dedi ki...

ya ikbal abla zayıflamak istiyorum ne yapmalıyım bana yardım et