Paylaşmak Güzeldir

24 Ekim 2008 Cuma

İBRAHİM SARAÇOĞLUNDAN BOY UZATMA KÜRÜ

24 Ekim 2008 tarihinde, seda sayanın programına konuk olan, İbrahim saraçoğlu, Bo uzatma konusunda, kendi hazırlamış olduğu kürü konusunda bilgeiler verdi. Bu bilgilere kısaca bir göz talım, dilerseniz. Boy uzatmak kürü için ;
* Boy uzatmak isteyen kişi, haftada 3 kere, torik, palamut, kefal gibi balıkları, buğulama ve ızgara olarak tüketmeliler.
* www.saraçoğlu.at sitesinden, boy uzatmak için hazırlanmış olan bitkisel çay kürünü alabilirsiniz.
* Boy uzatma kürü 13-21 yaşları arsında uygulanabilecek bir kürdür.
* Bu kürün uygulanma süresi, 6ay ile 2 yıl arasındadır.
Tepkiler:

5 yorum:

vuslat dedi ki...

kızımın boyunun biraz daha uzaması için bu kürü almak istiyorum. ama nasıl ulaşacağımı bulamadım bilenler lütfen bana yazsın

ayşe dedi ki...

ben biliyorum.googleye dogal bitkilerle evde boy uzatma yaz.yazdınmı sonra ilk çıkan sonuca tıkla orada malzemel ve yapılışını gösterir.by

Adsız dedi ki...

ben biliyorum.googleye dogal bitkilerle evde boy uzatma yazın yazdınmı sonra orada ilk çıkan sonuca tıkla orada malzemeleri ve hazırlanışını yazar .iyi günlerde kulllanın

sooah dedi ki...

ama bu balik ya ben vejeteryanim baska secenek yok mu acaba...

Adsız dedi ki...

ama bu sedece baliklama mi olyuor boy uzatmak baska secenek yok mu...
cünkü vejeteryanim...