Paylaşmak Güzeldir

29 Ağustos 2008 Cuma

PROF DR AHMET MARANKİNİN DOĞAL ÖNERİLERİ

Pek çok derde, doğal ve kesin çözüm önerilerinde bulunmakta olan Ahmet Maranki, yaptığı araştırmalar sonucunda insan vücudunun nasıl çalıştığını ve hangi sitem bozukluğunun hangi hastalığa sebep olduğunu çözmüş sanırım. Bu bilgiler ışığında da, bir çok hastalığın doğal çözüm yolunu bulmuş ve ne mutlu ki, bunu da bizlerle paylaşıyor. Ahmet Marankinin bu güzel paylaşımlarından bazıları ;
SAÇLARIN DÖKÜLMESİNİ ENGELLEMEK VE SAÇLARI GÜRLEŞTİRMEK İÇİN :

GEREKEN MALZEMLER :
* Sarımsak yağı (Taşköprü sarımsağının yağını kullanırsanız kokmayacaktır.)
* Çam yağı,
* Badem yağı,
* Havuç Yağı,
* Buğday yağı (Saçlarınızın yumuşak olması için )
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Bütün yağları karıştırın. Her akşam yatmadan önce, 5-6 damla kadar karışımı, saç diplerinden geriye doğru 10-12 defa friksiyon yaparak, saç köklerine yedirin. Bu işlemi yaparken saç köklerini kırmamaya dikkat edin. Saçlarınıza bir bone sararak, sabaha kadar bekletin, sabah saçlarınızı yıkayın. Bu kür, 3 hafta uygulanacak. Bu 3 haftalık süre içinde saçlarınızda, bir miktar daha dökülme olabilir. Kür bittikten 3 ay sonra, saçlarınız artık dökülmeyecek, hatta ve hatta dökülenlerin yerine yenileri çıkarak gürleşecektir.
STRES VE DEPRESYONDAN KURTULMAK İÇİN :
* SİNİR VE STRESİ YOK ETMEK İÇİN:
5 gr kedi otunu 1/2 Lt suda 3 taşım kaynatın. Sabah akşam 1 kaşık için.
* DAHA AĞIR DEPRESYONLAR İÇİN : 1 Lt kaynar suya, 5 gr tane kimyon, 5 gr sarıkantorunu atıp 15 dak. demlendirin. Sabah akşam 1 bardak için.
* Hergün 5 adet badem yiyin.
* Sabahları evden çıkmadan yüzünüze badem yağı sürün.
CİLT GÜZELLİĞİ İÇİN :
* Patates, havuç ve salatalığın kabukları cilt için çok faydalıdır. Bu sebzelerin kabuklarını püre haline getirin. Bu pürenin içine çiğ süt ilave edin. (İnekten sağılmış haliyle)Cildinize sürün. 10+-15 dak. sonra cildinizi yıkayın.
* Hijyenik, yani içilebilir gülsuyu ciltte mucizeler yaratır. 7 gün boyunca makyaj yapmadan cildinizi gülsuyu ile temizleyin. Farkı sizde farkedeceksiniz. Bebek cildi gibi pürüzsüz bir cildiniz olacak.
REFLÜ VE ÜLSER İÇİN :
GEREKLİ MALZEMELER :

* Çiğ patates
* Çiğ lahana
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Lahana ve patateslerin, çiğ olarak suyunu sıkın. İlk bir kaç gün, sabahları aç karnına 1 bardak, daha sonraki günlerde ise 1,5-2 bardak için. Bu kür 3 hafta uygulanacak.

KAYNAK : maranki.com,

Tepkiler:

17 yorum:

mufi dedi ki...

9 yaşındaki tatlı kızımın 1hafta önce kolunu kalın cam kesti ve çok derin izler oluştu bu izleri netür bitkiler yada kremlerler geçerir bilmiyorum butür sitelerde bulamadım bukonuda bir bilgisi olan varsa insaniyet namına bilgisini bizimle paylaşırmı....

Adsız dedi ki...

hergün sarı kantaron yağı ile ovun

Adsız dedi ki...

annemde kemik erimesi var buna hangi otlar faydeder

Adsız dedi ki...

bizim 10 aylık kızımız var sağ böbreğinde 4 tane taş var ve bünyesi hızlı bir şekilde üretiyor kızımız hiç durmuyor şuanki kilosu 7,60 kg 6 aylıkken 7,80 kiloya sahipti çok zayıfladı.. ne yapmamızı önerirsiniz böbrekleri için ve kilo alması için..
şimdiden teşekkürler..!

Adsız dedi ki...

iyi günler ..babamda mide de
bir tümör oldugu söylendi.. mutlaka ameliyat olmalıymış ne yapmalıyız ne tür bitkiler kullanmalıyız...teşekkürler..

pınar dedi ki...

midemde fıtık var ağzımdan mideme kadar yemek borusunda reflü var1sendir mikrop oluşmuş ve 13senedi r sırtımda büyük bir sızı var mikrop oluştuktan sonra artan sırtımın sızısına dayanamıyorum ekmek ve su bile dayanılmaz bır acı veriyor lütfen yardım edin

Adsız dedi ki...

annemin vucudunda ödem var sağ tarafında da şişginlirk ve ağrı var ne gibi bitgilrr önerirsiniz

belgin dedi ki...

Sn Ahmet Bey,
Ph 7,5 olan suyu nereden bulacağız?
teşekkürler
Belgin

HERTELDEN dedi ki...

SATIN ALDIĞINIZ SULARIN ÜZERİNDE ASİT DEĞERİ VEYA PH DEĞERİ DİYE YAZAR. ONA BAKARAK ALMANIZ GEREKİR...

Adsız dedi ki...

ahmet abi ben sizin hemşerinizim.bir sorum olacak?göğüslerim çok küçük.bunun için önerdiniz bitki varmı.varsa ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

göğüslerim çok küçük bunu için önerilen bir bitki varmı. varsa beni bilgilendirebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

göğüslerim çok küçük bunun için bir bitki önerebilirmisiniz

Adsız dedi ki...

hocam ben iki senelik evliyim iki senedir başım ağrıyor çok doktora gittim hepsi sinir sitres diyor ve bu yuzden hap kulanıyorum remeron hapın adı herelde hap kullandımdan çocum olmuyor bu yüzden de çok sitres yapıyorum hapı bıraksam daha kötü oluyorum kadım doğum doktoruna gittim bir problem olmadını söledi yani nasıl hamile kalabilirim yardımcı olursanız hocam çok mutlu olurum

Adsız dedi ki...

hocam ben iki senelik evliyim iki senedir başım ağrıyor çok doktora gittim hepsi sinir sitres diyor ve bu yuzden hap kulanıyorum remeron hapın adı herelde hap kullandımdan çocum olmuyor bu yüzden de çok sitres yapıyorum hapı bıraksam daha kötü oluyorum kadım doğum doktoruna gittim bir problem olmadını söledi yani nasıl hamile kalabilirim yardımcı olursanız hocam çok mutlu olurum

Adsız dedi ki...

eböbreklerinde taş olanlar için izmirde bir köy var.oranın suyu çok iyi geliyor.dağtekke köyü.

şeyma emeksiz dedi ki...

benim yüzümde artık kurtulmak istediğim siyah noktalarım ve gözeneklerim var. yüzüm de yağlı. kurtulmak istiyorum artık. ne yapabilirim??

şeyma emeksiz dedi ki...

artık kurtulmak istediğim siyah noktalarım ve gözeneklerim var. yüzümde oldukça yağlı. ne yapabilirim?