1 Mayıs 2008 Perşembe

SİGARAYI BIRAKMAK İÇİN KARABAŞ OTU

Tellendirmesi güzel ama zararları da bir okadar çok. Neden mi bahsediyoruz ? Tabiki sigaradan. İnsanın kendine verebileceği en büyük zararlardan bir tanesi sigara içmek.Sigara içilmeye başladıktan sonra alışkanlık yapan ve bırakması zor madde. Her ne kadar denesenizde iradeniz sigaradan daha güçsüz olduğundan maalesef çoğunuluğunuz geri başlamış oluyorsunuz Dr.ibrahim saraçoğlu ;30 nisan da seda sayanın programında yine bitkilerin bazı şifalarından bahsetti ve nasıl kullanılacaklarını anlattı. bu bilgilerden bazıları şöyle:
SİGARAYI BIRAKMAK İÇİN:
çoğu zaman sigara içenlerin bahanesidir birtürlü bırakamıyorum demek .eğer gerçekten bırakmak istiyorlarsa işte onlara ibrahim saraçoğlundan kolayca uygulayabilecekleri bir tarif: karabaş bitkisi:osmanlı padişahının ferman çıkarttırdığı bir bitkidir.bu bitkiden en iyi şekilde faydalana bilmek için doktorun tarifi şöyle: 1 tatlı kaşığı karabaş otu 1 su bardağı su 3-4 dakika kadfar kaynatılır ve iki günde bir içilir. herdefasında yeniden taze olarak hazırlanıp içilmesi lazım.
Tepkiler:

20 yorum:

şeyma dedi ki...

ben 18 yasında bır kızım.hocam bu bıtkı gercekten işe yarıor mu?gunde en fazla5 sıgara içiordum bugunden ıtıbaren bıraktım ama canım istior?bu bıtkıyı yarından ıtıbaren denıcem inş.işe yarar.zararı yok dımı?we kesın işe yarar mı_?

vildan dedi ki...

ben gebzeden vildan ot işe yarıyor.kullandım sankı 1 paket sigara içmiş gibi oldum .ama otu fazla koymuşum baş dönmesi ve mide bulantısı yaptı.otu kullanın şu illetten kurtulalım bu herkes için büyük bir dert.ama doktorun dedigi gibi için

melek dedi ki...

bende bı arkadasıma almak ıstıorum ama zararları olmasından korkuorum yada bu otunda bagımlılık yapmasından...bılmedıgım bı hastalık yapar yada bunyesıne ters duser dıe korkuorum
vıldan sen galıba kullanmıssn hıc yan etkısı oldumu

gültekin dedi ki...

Karabaş otunu üç gündür kullanıyorum.Sigara konusunda işe yarıyor ama yan etkilerinden kimse bahsetmiyor uzman kişilerin açıklama yapmasını bekliyorum.

Adsız dedi ki...

canınız sigara çektiğinde karabaş otunun dip kısmını çiğneyin dedi sağraçoğlu esra ceyhanda söyledi hangisi doğru.

Adsız dedi ki...

ben hamile bi bayanım ama sıgarayı bırakamadım bırakmak istiyorum bu bitkiyiiçmemde acaba bi sakınca varmı bilgilenmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim yeşekkürler

HERTELDEN dedi ki...

hamile iseniz, bu kürü uygulamanız sakıbcalı olabilir. Oyüzden uygulamamanız daha doğru olur.

mürüvvet dedi ki...

5 gündür sigara içmiyorum...
25-26 senelik içici idim.
günde 1,5 2 paket içerdim.
Karabaş otunu sigara gibi sararak içiyorum.
Etki şu:aklınıza sigara gelmiyor.
ama alışkın olduğunuz zamanlarda ve ortamda hatırlıyorsunuz, o zamanlarda karabaş sigarası yaptım.
Aklıma durmadan yemek de gelmiyor ki oburumdur.
Çevrem şaşkın. çünkü abartılı bir tiryaki idim.

Kesinlikle deneyin.

asenturk_1985 dedi ki...

Ben 10 yıldır sigara içiyorum karabaş otunun içinde sakinleştirici maddeler yoğun bir şekilde bulunduğu için; sigarayı bırakmak isteyenlerin en büyük bahanesi olan sigarayı bıraktıktan sonraki sinir ve stresten gercekten zerre kalmıyor. Benim size tavsiyem otu dilinizin altında sürekli tutun. Ayrıca sapınıda kürdan gibi kullanın. Ayrıca bilgi için 537 656 08 37

Adsız dedi ki...

Ben 10 yıldır sigara içiyorum karabaş otunun içinde sakinleştirici maddeler yoğun bir şekilde bulunduğu için; sigarayı bırakmak isteyenlerin en büyük bahanesi olan sigarayı bıraktıktan sonraki sinir ve stresten gercekten zerre kalmıyor. Benim size tavsiyem otu dilinizin altında sürekli tutun. Ayrıca sapınıda kürdan gibi kullanın. Ayrıca bilgi için 537 656 08 37

asenturk_1985 dedi ki...

Ben 10 yıldır sigara içiyorum karabaş otunun içinde sakinleştirici maddeler yoğun bir şekilde bulunduğu için; sigarayı bırakmak isteyenlerin en büyük bahanesi olan sigarayı bıraktıktan sonraki sinir ve stresten gercekten zerre kalmıyor. Benim size tavsiyem otu dilinizin altında sürekli tutun. Ayrıca sapınıda kürdan gibi kullanın. Ayrıca bilgi için 537 656 08 37

Adsız dedi ki...

ne ot ne ilaç ne bantlar hepsini denedim olmadı bırakanlara hayret ediyorum halen içiyorum kesin sonuç veren bir formatı olan varmı nasıl bırakacam bilmiyorum kesin sonuç bırakmam için lütfen saygılar

Adsız dedi ki...

ben içmiyorum yılbaşaından beri
çok zor sandım ama değilmiş.
sadece aklıma getirmiyorum.
Konu hakkında konuşmuyorum.
Sebep olacak herşeyden uzak duruyorum.
Başarmanın keyfini yaşamak için elimden geleni yapıyorum.
Biz bağımlı değiliz arkadaşlar.
Lütfen bunu tekrar edin kendinize

Adsız dedi ki...

slm ben yozgattan murat 15yıldır sigarayı iciyordum karabaş otunu kulandım allaha şükürler olsun bıraktm günde 2paket iciyordumicmeyince sinirleniyordum şimdi ne sinir kaldı ne bişe herkese tavsiyeediyorum

Vedat Yılmaz dedi ki...

Arkadaşlar ben ankaradan Vedat. Arkadaşlar karabaş otunun işe yaradığını söyleyebilirim. Ben sigarayı bırakalı 3 hafta oldu ve ilk günden itibaren karabaş otu kullanıyorum. İzlenimlerimi aktarayım size.

1) Kesin olarak sigarayı bıraktığınıza kendiniz bile inanmıyorsanız, değil karabaş otu yaylalarda yayılsanız bi işe yaramaz:)

2) İlk hafta karabaş otunu, sadece ağzım boş kalmasın diye, özellikle yemeklerden sonra kullandım, ağızda 2-3 sigara içtikten sonra acımtrak bir ortam oluşur ya, işte bu ortama benzer bi ortam oluşturduğu için isteği azaltıyor ilk başlarda.

3) Benim 20 gün oldu sigarayı bırakalı ve şu anda karabaş otu bağımlılığına doğru gidiyorum valla:) İlk başlarda bi şey yoktu ama şimdi canım istiyor bazen. Dün akşam baya bi canım istedi bu otu.

4) İslam dini herşeyi dengeli yapmayı önerir, islam bir ölçü dinidir. Onun için herşeyin fazlası zarar deyip, bu otu da abartmamak lazım. Ben artık 10-15 gün ara vermeyi düşünüyorum.

5) Netice olarak sigarayı bırakmak isteyen biri için öneririm, en azından bende işe yaradı ve çok kolaylıkla bıraktım sigarayı ki, size nasıl bir tiryaki olduğumu hiç anlatmayacağım.

bilozof dedi ki...

karabaş otu ne güzel bir bitkidir damar açıçı özelliği var diye aldık babamın kalp damarlarında sıkıntı vardı cosmic karabaşotu kullandık çok faydalı oldu hayat doğada bencede

Adsız dedi ki...

bende aldım karabaş otunu şeker atsam içine yine etki edermi acaba bilen varsa söylesin lütfen

kayabasii dedi ki...

BEN 40 YILDIR HİÇİÇİYİM KARABAŞ OTUNU KULLANMAYA BAŞLADIM NE KADAR ZAMAN KULLANACAĞIM BİLMİYORM MESALA KAÇ GÜN KAÇ HAFTA GİBİ.TEL 05326098097

bülent salkım dedi ki...

bodrumda yaygın olarak hak arasında kullanılan bir bitkidir.yan etkileri aşırı kullanımda baş dönmesi ve mide bulantısı yapar.onun haricinde korkulacak bir riski yoktur
biz çocukluğumuzdan beri kış aylarında büyükannemiz çay gibi demleyip içirdi öksürüğe ve balgam sökmesinede iyi geliyor

bülent salkım dedi ki...

bodrumda yaygın olarak hak arasında kullanılan bir bitkidir.yan etkileri aşırı kullanımda baş dönmesi ve mide bulantısı yapar.onun haricinde korkulacak bir riski yoktur
biz çocukluğumuzdan beri kış aylarında büyükannemiz çay gibi demleyip içirdi öksürüğe ve balgam sökmesinede iyi geliyor