KARABAŞ OTUNUN FAYDALARI

5 Mayıs 2008 Pazartesi
Başta kanser olmak üzere pek çok hastalığa derman olan karabaş otu daha uzun grimsi yapraklara sahip bir bitkidir. Mor ve pembe çiçeklere sahiptir. Kuraklığa dayanaıklı bir bitkidir. Karabaş otu çay gibi kaynatılarak içilir. Yararları şunlardır.
Vücudu bu ölümcül hastalığa karşı bir kalkan gibi koruyan karabaş otu;
beyin, prostat, pankreas, bağırsak ve meme kanseri tümörlerinin büyümesini de durduruyor.
Kan dolaşımını düzenleyici özelliği yüksek oranda (yaklaşık 5 000 ppm) içerdiği rosmarinik asitten kaynaklanmaktadır. Rosmarinik asitin önemli diğer iki özelliği antiatherosclerotic (damar sertliğine karşı) ve kanı sulandırıcı özelliğinin olmasıdır.
Karabaş otunun içerdiği 1,8-cineole; antibakteriyel, antialerjik, sedatif (sakinleşti rici), antirhinitis (burun nasal membranında oluşan enfeksiyona karşı), antilaryngitic (ses tellerindeki enfeksiyonlara karşı) ve hypotensive (tansiyon düşürücü) özelliği olan bir maddedir. Genel olarak karabaş otu yirminin üzerinde antibakteriyel özellikli etkin madde içermektedir. Özellikle, içerdiği caryophyllene maddesi staphylococ ve de streptococ bakterilere karşı spesifik (özel) olarak çok güçlüdür.
* Balgam söktürücü özelliği vardır.
* İdrar yolları enfeksiyonlarında kyllanılır.
* Egzema yaralarında yararlıdır.
* Sinir ve kalp kuvvetlendirici olarak yarar sağlar.
* Ağrı kesici özelliği bulunur.
* Sinüzit rahatsızlığında kullanılır.
* Beyin tümörlerinde yararlıdır.
* Akciğer ve kan kanserlerinde kullanılabilir.
* Sinirsel baş ağrılarına iyi gelir.
* Uykuya geçememe durumlarında işe yarar.
* Yüksek tansiyona faydalıdır.
* Kan dolaşımı bozukluğunda kullanılır.
* İç huzursuzluğa iyi gelir.
* Yorgunluk için birebirdir.
* Romatizmal ağrılarda kullanılır.
* Kanı sulandırmak için kullanılır.
ÖNEMLİ NOT : Hamileler kesinlikle kullanmamalıdır. Doz aşımı kusturucudur.Kür halinde kullanılmalıdır,devamlı kullanmak zararlıdır.

26 yorum:

Adsız dedi ki...

BEN TOLGA TEKİRDAĞDAN MS HASTASIYIM BU KARABAŞ OTU ACABA BANA İYİ GELEBİLİRMİ BANA YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM.

Adsız dedi ki...

ben kullanıyorum cok faydalı bır bıtkı sızınde kullanmanızı önerıyorum

nazım kurnaz dedi ki...

OTÇU DEDENİN DİLİNDEN
karabaş otu; 21 gün sabah aç karına 1 yemek kaşığı 1 su bardağı su ile kaynatılır 21 gün içilir, 9 gün ara verilir. tekrar yukardaki yazılanlar aynen uygulanır tekrarlanır. 9ara verilip 3. defa aynı işlem tekrarlanır. 3. seansın sonunda ılgılı kontrol yapılır yaptırılır.
Not: bu bitkiyi kullanmak için herhangi bir rahatsızlık olması gerekmez saglılı kişilerden kullanabilirler.var olan rahatsızlıkları men eder olası rahatsızlıklara karşıda önleyicidir.

ENGİNAR BİTKİSİDE, cok faydalıdır. karaciğer hastalıklarının tümüne iyi gelir. kullanama şekli yukardakinin aynısıdır. enginarın cayıda mevcuttur cayı normal gunluk yasam faliyetinde kullanılabilir.


yaşamda 10 adet ot vardır. bunları kullanalar saglıklı ve huzurlu yaşam sürreler.

otçu Dede NAZIM KURNAZ

Adsız dedi ki...

gündemde varolan domuuz gribi hastalığı ile ilgili otçu dede bilgisi
vermiş olduğum bilgi tamamen tatbik edilmiş ve neticelendirilmiş tamamı doğrudur.
Gribin başlangıç noktası akciğerler yani nefes alıp vermekle ilgili olduğundan dolayı vermiş olduğum ot tamamen akciğerle ilgisi olduğundan ve akciğer hastalklarına tamamen iyi geldiği insan üzerinde uygulama ile tesbit edilmiştir
otun adı meyan köküdür.
1 yemek kaşığı meyan kökü 1 adet kuru incir 1 su bardağı su ile kaynatılır.sabah aç karına içilir.
bu işlem 21 gün aynen tekrarlanılır.
7 gün ara verilir 2. seansa başlanır,
isteğe bağlı olarak doktor kontrolune gidilir

Adsız dedi ki...

gündemde varolan domuuz gribi hastalığı ile ilgili otçu dede bilgisi
vermiş olduğum bilgi tamamen tatbik edilmiş ve neticelendirilmiş tamamı doğrudur.
Gribin başlangıç noktası akciğerler yani nefes alıp vermekle ilgili olduğundan dolayı vermiş olduğum ot tamamen akciğerle ilgisi olduğundan ve akciğer hastalklarına tamamen iyi geldiği insan üzerinde uygulama ile tesbit edilmiştir
otun adı meyan köküdür.
1 yemek kaşığı meyan kökü 1 adet kuru incir 1 su bardağı su ile kaynatılır.sabah aç karına içilir.
bu işlem 21 gün aynen tekrarlanılır.
7 gün ara verilir 2. seansa başlanır,
isteğe bağlı olarak doktor kontrolune gidilir

Adsız dedi ki...

gündemde varolan domuuz gribi hastalığı ile ilgili otçu dede bilgisi
vermiş olduğum bilgi tamamen tatbik edilmiş ve neticelendirilmiş tamamı doğrudur.
Gribin başlangıç noktası akciğerler yani nefes alıp vermekle ilgili olduğundan dolayı vermiş olduğum ot tamamen akciğerle ilgisi olduğundan ve akciğer hastalklarına tamamen iyi geldiği insan üzerinde uygulama ile tesbit edilmiştir
otun adı meyan köküdür.
1 yemek kaşığı meyan kökü 1 adet kuru incir 1 su bardağı su ile kaynatılır.sabah aç karına içilir.
bu işlem 21 gün aynen tekrarlanılır.
7 gün ara verilir 2. seansa başlanır,
isteğe bağlı olarak doktor kontrolune gidilir

Adsız dedi ki...

ben ızmıtten erkan,karabaş otunu sigara bırakmak ıcın kullanıyorum ve faydasını 2. gunden ıtıbaren görmeye başladım.3 haftadan beri içtiğim sigara 1 paket olmamıstır.yalnız bıraz uyku yapıyor ılk zamanlarda.gün içersinde değilde akşam saatlerinde evdeyken kullanılmasını oneririm.Allah hastalara şifa versin.

Adsız dedi ki...

merhaba ben ersin kırıkkale deliceilcesinden kesinlikle sigarayı bıraktırıyor ben 2 günde bıraktım tiksindim resmen sigaranın kokusu bile başım dönüyo ben sigaraiçen herkeze tavsiye ediyorum

Adsız dedi ki...

ilginç geldi bemde sigarayı bırakmk için denicm karabaş otunu

Adsız dedi ki...

Ben ekrem izmirde oturuyorum.sigarayı bıraktırıyor diye hep duyuyordum.Bir ara ormanda çiçek açmış vaziyetde görünce karabaş otlarından topladım.Şimdi yazıyı yazmadan önce nasıl kullanılacağını googlede ararken burası çıktı bir arkadaş yazmış 2.ci günden sonra etkisini gösterdi diye.Bende inanın yalan yok bu çayı ilk defa az önce içtim çayla birlikte sigarayıda yaktım çayımın sonuna doğru inanılmaz bir şekilde sigaranın tadı değişti yani boşuna çekiyorum bu dumanı gibi bir his uyandı ve yazarken şimdi bir tane daha yaktım acaba nasıl diye hala etkisi devam ediyor. inşallah şu zehirden kurtulurum ve buraya tekrar unutmazsam yazacam sigarasız günler sizinle olması dileği ile sağlıklı günler dilerim.

Adsız dedi ki...

ben eşim için araştırıyordum umarım doğru çıkar yalnız bizim sorunumuz eşim şoför gündüz kullanamaz ozaman ona alternatif olacak birşey biliyormusunuz

Adsız dedi ki...

ben eşim için araştırıyordum umarım doğru çıkar yalnız bizim sorunumuz eşim şoför gündüz kullanamaz ozaman ona alternatif olacak birşey biliyormusunuz

Adsız dedi ki...

slm bende sıgara ve balgam sokturme ozellığı ıçın bugun kullanmaya başladım fakat mıdemde rahatsız reflo ve gastrıtım var acaba zararlı olurmu

Adsız dedi ki...

otçu dede bilgisidir midesinde gastiriti olan hastalar çig patatesi rendeleyip suyunu içmelidirler bu tedavi 10gün yapılmalıdır sabah aç karınla akşam tok karınla bir veya iki patatesi rendeleyip suyu içilmelidir otçu dede nazım kurnaz

Adsız dedi ki...

Bu gün yazmış olduğum bilgi zayıf insanların ve iştahı olmıyan hasta veya sağlam olupta kilodan düşen insanlarla ilgili.SU tedavisinden bahsedecem . SU TEDAVİSİ NEDİR?Su tedavisifazla miktarda beli bir zaman içinde 15 litre suyun 3 saat gibi bir zaman içerisinde tüketilmesidir.YAPIMI 5 BAĞ MAYDONOZU 15 LİTRE SUDA KAYNATIP SOĞUK VEYA ILIK 3 SAAT İÇİLİP TÜKETİLMESİ İLE SU TEDAVİDİ TAMAMLANMIŞ OLUR.BU TEDAVİ HERKESE GEÇERLİDİR SAĞLAM VEYA HASTA HERKES İÇİN ÇOK FAYDALI VE İÇ ORGAN TEMİZLİĞİ İLE İLGİLİDİR VÜCUDUN SU NOKSANLIĞI TAMAMLANMIŞ OLUR İÇ ORGANLARIN TEMİZLENMESİ SU TEDAVİSİYLE OLUR. BU TEDAVİ İSTEGE BAĞLI OLUP ÇOK FAYDALIDIR CANLILAR İÇİN.BUSU TEDAVİSİ OTÇU DEDENİN UYGULAMALI OLARAK YENİ BULUŞUDUR İNSANLIK ADINA OTÇU DEDA NAZIM KURNAZ

otçu dede dedi ki...

Bu gün yazmış olduğum bilgi zayıf insanların ve iştahı olmıyan hasta veya sağlam olupta kilodan düşen insanlarla ilgili.SU tedavisinden bahsedecem . SU TEDAVİSİ NEDİR?Su tedavisifazla miktarda beli bir zaman içinde 15 litre suyun 3 saat gibi bir zaman içerisinde tüketilmesidir.YAPIMI 5 BAĞ MAYDONOZU 15 LİTRE SUDA KAYNATIP SOĞUK VEYA ILIK 3 SAAT İÇİLİP TÜKETİLMESİ İLE SU TEDAVİDİ TAMAMLANMIŞ OLUR.BU TEDAVİ HERKESE GEÇERLİDİR SAĞLAM VEYA HASTA HERKES İÇİN ÇOK FAYDALI VE İÇ ORGAN TEMİZLİĞİ İLE İLGİLİDİR VÜCUDUN SU NOKSANLIĞI TAMAMLANMIŞ OLUR İÇ ORGANLARIN TEMİZLENMESİ SU TEDAVİSİYLE OLUR. BU TEDAVİ İSTEGE BAĞLI OLUP ÇOK FAYDALIDIR CANLILAR İÇİN.BUSU TEDAVİSİ OTÇU DEDENİN UYGULAMALI OLARAK YENİ BULUŞUDUR İNSANLIK ADINA OTÇU DEDA NAZIM KURNAZ

Adsız dedi ki...

arkadaşlar kist yada kanser vakalı durumlarda acısu,kekik suyu,karabaşotu suyu,ısırgan suyu,ökseotu çayı,kantaron çayı, ve bal-keten tohumu-arısütü karışımını öneriorm.zararları yok tadları kötü olsada:) ama ben sağlığım için kullanıorm rahatsızlığı olanlarada tavsiye ediorm.

Adsız dedi ki...

merhaba ;
benim rahatsızlığım romatizmanın bir çeşidi ve çaresi olmayan kendiliğinden geçebilecek bir hastalık yaklaşık bir aydır karabaş otunu yatmadan yarım saat önce bir bardak içiyorum..henüz bir etkisini görmedim ama bir umut hala içmekteyim..allah herkesin yardımcısı olsun...

Adsız dedi ki...

Romatizma hastalarının tek ilacı ISIRGAN otudur KULANILIŞI ŞÖYLEDİR bir karış yeni yetişen ısırgan otunu bir tavada yağ koymadan sendirilip bir tülbentin arasına yani ikitarafıda tülbent olacak şekilde romatizmalı bölgeye sarılacak üzerine bir naylon sarılır veya geçirilir bağlı olan ısırgan otu 3 veya4 gün bağlı kalırbu durum hasatalığın iyilesmesi yönünde devam edilir veya bırakılır 3 seanstan önce iyileşme olmaz hiçbir yan etkisi yoktur otçu dede nazım kurnaz

Adsız dedi ki...

efexor 150 deprasyon hapı kullanıyorum.el titremem var.karabasmı adacayımı kullanmalıyım

Adsız dedi ki...

ben ılk defa duydum karabas otunu sıgarayı bırakmak ıcın kullanmak ıstıyorum ama antıdeprasan hapı kullanıyorum sakıncası olurmu lutfen bılgısı olan paylassın tskr ederım sımdıden

Adsız dedi ki...

benimde bir sorunum var göğüslerim çok küçük karabaşotununda faydası olduğu söyleniyo acaba doğrumu bilgilendirirseniz sevinirim

Adsız dedi ki...

slm. bende de iltihaplı eklem romatizması var çok kötü eklemlerim tutuluyor. yerimden kalkamıyorum resmen yatalak oluyorum sık sık sürekli ilaç içmek zorunda kalıyorum. bunun bir çaresi yokmu acaba. yattımı kalkamıyorum kalktımı yatamıyorum. bu aralarda eklemlerimde şişmeler oldu. çok zor durumdayım. ilaçlar midemi mahvetti. oğlumda da var çok üzülüyorum.

Adsız dedi ki...

(ESRA) bende böbrek yetmezligi var (kronik) yüksek tansiyon çarpıntı baş dönme titreme halsizlik uyşma ne ararsanız vardı 12 gündür kullanıyorum rabbime şükürler olsun turp gibiyim deneyin zararı yok 100 gramı 3 lira ne kaybedersinzki...

Adsız dedi ki...

ABİ ŞU OTCU DEDEYE SORARMISIN BEYİN TÜMÖRÜ İÇİN BETKİ LÜTFEN

Adsız dedi ki...

OTCU DEDE BEYİN TÜMÖRÜ İÇİN BİTKİ TARİFİ VERİRSE ŞU MEİL ADRESİNE GÖNDER:adem-kapusuz@hotmail.com bizahmet abi

Bunları Okudunuz mu ?