Paylaşmak Güzeldir

28 Mayıs 2008 Çarşamba

DR İBRAHİM SARAÇOĞLU PANİK ATAK VEDEPRESYON İÇİN ISPANAK MAYDONOZ VE ISPANAK TERE KÜRÜ

28 Mayıs ta Seda Sayan programında depresyon için sabahları, ıspanak-maydonoz, akşamları ise; ıspanak-tere kürünü anlattı. Saraçoğlu'nun tarifleri;
SABAH İÇİN :
GEREKLİ MALZEMELER :
5-6 yaprak taze ıspanak, 10-12 maydonoz saplarıyla birlikte, 3 bardak kaynamış su
YAPILIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Ispanakları ve maydonozları suyun için atın. 3 dakika kaynatın. Suyunu için.
AKŞAM İÇİN :
GEREKLİ MALZEMELER : 5-6 Yaprak ıspanak, 8-10 yaprak ter saplarıyla olacak. 2.5 bardak su
YAPILIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Ispanakları ve tereleri kaynayan suyun içine atın.3 dakika kaynattıktan sonra suyunu için.
ÖNEMLİ NOT: Bu kür hergün, günlük olarak hazırlanıp taze içilmelidir. Yoksa bir etkisi olmaz.
Tepkiler:

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu kürün ne kadar süre kullanılacağı belirtilmemiş,önemlidir sanırım.

Adsız dedi ki...

ben panik atak ve depresyon hastasıyım bu tarifleriniz ne kadar iyi qelir?!!!!

Adsız dedi ki...

ya hocam ben sizin dediklerinizi yaptım şuan zaten tedavi görüyorum ama bir sonuç yok bu ne iştir nasıl bir hastalıktır çileden çıkarıyor insanı losiram 20 mg kullanıyorum yaklaşık 3 aydır ama bir sonuç elde edemedim yardımcı olursanız okadar çok sevinirim ki anlatamam size