Paylaşmak Güzeldir

22 Şubat 2008 Cuma

BEŞİ Bİ YERDE HIZLI ZAYIFLAMA ÇAYI

5'i bir yerde diyet için çay tarifi aşağıda yer almaktadır. En doğal ve hızlı zayıflama yolunu kullanmak isteyenlere duyrulur.
MATE YAPRAĞI : Çok eskiden beri kullanılır. Önceleri, yerliler, yeşil yaprakları çiğnemekle yetinirlerdi. Şimdi bir fincan kaynar suya 1-2 kahve kaşığı toz mate konarak çay gibi içilir. Güney Amerika'da çok kullanılan bir içecektir.
Mate yaprağı piyasada genellikle gıda maddesi olarak bulunmakta olup, kavrulmuş veya kavrulmamış (yeşil) mate çayı vardır. Kavrulmuş mate çayının tadı normal fermente siyah çayınki gibiyken, kavrulmamış çay yeşil, non-fermente çaya tekabül eder.
FUNDA YAPRAĞI : zayıflamak için son dönemlerde çok gözde olan bir bitki. Yağları eritmek suretiyle zayıflamaya yardımcı oluyor.
YEŞİL ÇAY : Yeşil çay vücuttaki tosinleri atma ve zayıflamak için kullanılan bir bitki.
BİBERİYE : Genellikle deniz kenarında yetişen ve yapraklarını dökmeyen bu bitki pek çok alanda kullanılır.
KEKİK : Pek çok sağlık sorununa iyi gelen kekik hızlı zayıflama çayı için de kullanılan bir bitki.
Evet gelelim çayımızın tarifine. Beş adet bitkiyi kaynamış suya koyup kaynatın ve bir süre demlenmeye bırakın. günde 3-4 fincan içilmesi öneriliyor. Daha fazla içilmmemesi özellikle vurgulanıyor.
ÇAYIN HAZIRLANIŞI : 4 fincan kaynamış suyun içine 2 tatlı kaşığı yeşil çay, 1 tatlı kaşığı funda yaprağı, bir tatlı kaşığı biberiye, 1 tatlı kaşığı kekik, 1 tatlı kaşığı mate yaprağı konulup kaynatmadan demlenmeye bırakıyorsunuz. Demlendikten sonra ister sıcak olarak ister soğuk olarak, isteğe göre içine biraz limon sıkarak tatlandırıp içebilirsiniz. Aç veya tok olarak bu çayı tüketebilirsiniz. Bu çayı kullanırken yediklerinize de dikkat ederseniz oldukça yarar görürsünüz.
ÖNEMLİ NOT : Bu çayı emziren annelerin kullanması tavsiye edilmiyor. Çünkü içinde bulunan bitkiler anne süttünden bebeğe geçtiğinde bebeğinize zarar verebilir.
Tepkiler:

19 yorum:

zulus dedi ki...

bu cayi emziren anneler kullana bilirmi eger cevaplarsaniz sevinirim

bülentyüce dedi ki...

sadece bu çay zayıflama için yeterli olacak mı ayriyeten diyet yapmamaz gerekir mi? Bu çay açmı tok mu içelim?

Selcuk dedi ki...

Sayın yazar,
Ne kadar suya hangilerinden ne miktarlarda kullanılacağını belirtmemişsiniz.

hazan dedi ki...

selçuk kardeş iyi okumadın galiba bütün ölçülerini vermiş zati:)

neslihan dedi ki...

iyi günler arkadaşlar mate çayından çok memnunum 4 gündür kullanıyorum etkisini görmeye başladım bile herkese tavsiye ederim.Hatay baharatçılarından aldım 5 paket bunları robattan geçirdim toz halinde hepsini birbirine karıştırdım sabah kahvaltıdan sonra öğleye yakın sadece 1 tatlı kaşığı koyuyorum suyuda ketılda kaynatıp bardağa alıyorum ve üstünü kapatıyorum 5 dk demleniyo öyle sonra ılık şekilde içiyorum çok memnunum tokluk hissi ver
yor.

sude dedi ki...

ewet arkadaslar ben kullandım bir haftada iki kilo verdim tabı bunu yaparken yediklerime dikkat ettim ve gunde 2 litre su içtim çunku toksıtler ancak su yoluyla cıkar yaglı ve ekmek yemekten de uzak durmanız gereklı seker koymayın limon bir iki damla koyabılırsınız su an kullanıyorum ve çok iyi bence tavsiye ederim

sude dedi ki...

ewet arkadaslar ben kullandım bir haftada iki kilo verdim tabı bunu yaparken yediklerime dikkat ettim ve gunde 2 litre su içtim çunku toksıtler ancak su yoluyla cıkar yaglı ve ekmek yemekten de uzak durmanız gereklı seker koymayın limon bir iki damla koyabılırsınız su an kullanıyorum ve çok iyi bence tavsiye ederim

Misafir dedi ki...

Gerçekten İşe Yarıyor mu?Deneyen Varmı??? Bi zararı varmı??

Adsız dedi ki...

arkadaşlar biz iki arkadaş beşi bi yerde çayını 21 aralık 2009 tarihinden itibaren kullanmaktayız bu vakte kadar hiç bir etkisini görmedik
yediklerimizede dikkat ettik ama nafile yanlış olan ne bilmiyoruz yorumlar olumlu şekilde peki bizde neden işe yaramıyor iyice sinir yaptık çayı aktarın dediği üzre uyguladık lütfen yardım

Adsız dedi ki...

evet bnde 23 gndr kullanıorm aynıyım fazla da yemiorm mekikte çekiorm bu veren arkadşlar sırrı ne bzde yapalm hiç mmnn kalmdm bn çaydn bişiye yaramıyo...

Adsız dedi ki...

etkisini göremeyen arkadaşlar tiroid hormonlarını ölçtürsünler.sorun olabilir.

özlem dedi ki...

Merhaba arkadaslar ben 4 gündür kullanıyorum inanin muhteşem birsey ben bukadar işe yarıcagını bilmiyordum aktara gittim cok satıldıgından dolayı karısım hazır posette vardı onu verdi.Günde 3 defa içiyorum.bir su bardagına bır tadlı kasıgı koyuyorum 10 dk bekleyıp ıcıyorum.diyette yapıyorum muhtesem herkez denesin..

gzde_2867 dedi ki...

ben bugün başladım çaya peek tadı hoşuma gitmedi ama zayıflamak uğruna içicem inş. şu kilolardan kurtulurum 5 6 kloom var fazlalk yaza zayıf girmek için içicem inş. faydasını görürüm :D

Adsız dedi ki...

BENDE 4 GÜNDÜR KULLANIYORUM AMA HENÜZ KİLO VERME ANLAMINDA 1 ETKİSİNİ GÖRMEDİM SADECE SIK SIK İDRARA ÇIKIYORUM ETKİSİNİ GÖREBİLMEK İÇİN UZUN SÜRE Mİ GEÇMESİ GERKİYOR LÜTFEN CEVAP

Adsız dedi ki...

herkese merhaba, zamanında eczanelerde yalnızca funda çayı poşetler halinde satılmaktaydı. birkaç sene önce gün içerisinde şeker tüketmeden ve alkol almadan (bunlara gazlı içecekleri de dahil edelim) bu çaydan kullanıp, 20 gün içerisinde yaklaşık 4 kilo vermiştim. yalnız 15 günden sonra bir iki gün ara vermenizi tavsiye ediyorum. bu beşliyi yeni kullanmaya başlıyorum. aynı uygulamalarda bulunarak funda çayından aldığım etkiden daha fazlasını daha kısa sürede alacağımı düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BAŞKA SİTELERDE DE 1 ÇAY KAŞIĞI DİYOR HEPSİNDEN BURDA İSE 2 TATLI KAŞIĞI YEŞİL ÇAY DİĞERLERİ BİRER TATLI KAŞIĞI HANGİSİ DOĞRU ACABA BEN DÜN BAŞALDIM DAHA BURDAKİNE GÖRE BAŞLADIM UMARIM OLUMLU Bİ SONUÇ ALIRIM ARTIK FAZLA KİLOLARDAN BIKKKKTTTTIIIIMMMMM

melis dedi ki...

arkadaşlar bende 5 paketi karıştırıp kullandım 1tatlı kaşığı 1su bardağına koydum 10 dakika demlendi içtim çok az faydası oldu.başka aktara gittim anlattım durumu yanlış iştiğimi söyledi.yeşil çaydan 2tatlı kaşığı,diğerlerinden 1tatlı kaşığı 1litre kaynar suya katıp 10dakika demlendirip süzün suyunu 1günde bitirin dedi.her bitkiden eşit miktarda oluyormuş böyle içince birde öyle deniyeceğim bugün başladım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende 5 paketi karıştırıp kullandım 1tatlı kaşığı 1su bardağına koydum 10 dakika demlendi içtim çok az faydası oldu.başka aktara gittim anlattım durumu yanlış iştiğimi söyledi.yeşil çaydan 2tatlı kaşığı,diğerlerinden 1tatlı kaşığı 1litre kaynar suya katıp 10dakika demlendirip süzün suyunu 1günde bitirin dedi.her bitkiden eşit miktarda oluyormuş böyle içince birde öyle deniyeceğim bugün başladım

Adsız dedi ki...

bu çay marketlerdede satılıyor beşi bir yerde diye içeriği aynı herhalde marketen alan varmı???