25 Ocak 2008 Cuma

SAÇ KIRAN İÇİN BİTKİSEL TEDAVİLER

Saçlarda ve erkekeler için saç ve sakallarda görülen saç kıran, bir hastalık aslında. Tıbbi anlamda kortizol içeren ilaçlarla İntra Lezyonel yöntemle tedavi edilen saçkıran için bitkisel çözüm arayanlara bir kaç öneri.
1. tarif Sirke ruhu ele eldiven takılıp saçkıran olan kısma 2-3 gün sürülür. Saçkıran olan kısım yıkanmaz. 3-4 gün kendi haline bırakılır. Bu süre içinde kabuk bağlar. Yara yıkanırZeytin yağı veya vazelin sürülür.NOT : Bu işlem sadece saçkıran olan kısma tatbik edilir.2. tarif Sarımsak saçkıran olan kısma sürülür. 3. tarif Zırnık Ardıç katranı Vazelinle karıştırılıp saçkıran olan kısma sürülür.
Tepkiler:

4 yorum:

www.mengubeti.org dedi ki...

doğrudur üstad sarmısak çok faydalı saçımda ve sakalımda saçkıran çıktı dökülen saçın yerini tahriş ederek sarmısak sürdüm orda çıkı ancak sakalıma sürmedim ve sakalımda çıkmadı saygılar...

Adsız dedi ki...

sarımsak kullanmak faydalı bıraz oradı mıkrobun pasif hale gecmesi için etkili bir yontem. ama tek basına yetmıyor işte. ben aronex diye urun sahıbıyle gorustum bana bos yere para vermemem gerektıgını soyledıler. fotograflarımı gondermıstım. bana bı yontem soyledıler çizik attırıp sarımsak uygulamamı soyledıler. ben kuaforumun yanına gıdınce aradım kendılerını kuafore tarıf ettıler sarımsakla uygulama yaptılar. canım çok yandı ama katlancagız dedım katlandım. sonra bu ıslemı ben 1 ay ara ile 2 sefer yaptırdım. heryer dolmaya basladı. ama ıstedıgım hacimde cıkmadı. bu arakadaslardan ufak bır sıse urun satın almak ıstedıgımı soyledim. gonderdıler. kullandım cok guclu bır sekılde cıkmaya basladı. belkı ılgılenen olabılır.

Adsız dedi ki...

ürününün adı aronex mi nerden aldınız lütfen yardımcı olurmusunuz anlayamadığım şey sarmısakmı iyi geldi yoksa aldığınız ürünmü ilginize teşekkürler

Adsız dedi ki...

aronex diye ürünmü size yaradı yoksa sarmısakmı tam olarak anlamadım arnex ezcanedenmi aldınız ? yardımcı olursanız sevinirim ilginize teşekkürler